top of page

פסק זמן - טיפ בדקה

אורן נחמני

עשו את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוחות קונים

שימו לב, הלקוחות שלכם קונים פתרונות. הם אינם מבינים את עולם התוכן שלכם. 

הקשיבו ותנו להם את מה שהם רוצים

לפני מספר שנים הזמין אותי לקוח, מנהל מפעל דלתות ייחודי, לערוך כתבת תדמית עבורו. 

"מה מייחד אותך, במה אתה שונה מאחרים?" שאלתי.

"אנחנו מתמחים בענף המתכות האצילות" ענה לי.

"באימש'ך...?" נפלט לי. "ואתה באמת חושב שהלקוחות יבינו על מה אתה מדבר?"

על מנת לעשות את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוחות קונים קבלו סיפור. 

בחברת מקדחים מפורסמת כינס מנהל המכירות את צוות סוכני המכירות ואמר להם.

"חברים, הלקוחות לא רוצים את המקדחים שלנו".

כל אחד מאנשי הצוות תמה. איך זה יכול להיות, אנחנו שולטים על 80% משוק המקדחים. 

ושוב חזר מנהל המכירות על המנטרה "נכון, אבל בכל זאת הלקוחות לא רוצים את המקדחים שלנו.

הלקוחות רוצים חורים יפים בקיר". זו הסיבה שהם קונים את מקדחי החברה. 

לכם מכרו חור יפה בקיר ולא את המפרט הטכני שממילא איש לא מבין אותו. 

רוצים להתאמן במכירות?

צרו קשר, ספרו לי על העסק שלכם, ויחד נעשה את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוחות שלכם קונים. 

אורן 

bottom of page