תכנון השקה מושלם לעסקים בכל גודל.
גם סטורי, גם תכנון וגם רכש מדיה במחירים ללא תחרות
רכש מדיה ללא מתווכים
במחירים ללא תחרות
מאת אורן נחמני
נא להכיר את מחלקת רכש המדיה שלנו
רכש מדיה מיד ראשונה. לא זו לא טעות. אנחנו יודעים לרכוש
מדיה ולהפנות אותך למקור כדי שאתה תרכוש אותה מיד ראשונה.
זה הסיפור...
התמחות ברכש ומדיה מכל סוג
אתם מוזמנים לנסות אותנו.
עוד משנות ה 80 צברתי ניסיון בתכנון ופריסת מדיה מכל סוג. החל מעיתונים ומגזינים והמשך כיום בפורטלים כמו ynet, walla, גלובס ואחרים, רכש זמן אויר ברדיו ובטלוויזיה וכלה באיתור אמצעי מדיה נכונים בהתאמה אישית לצורכי העסק או המותג שלך.
מה יוצא לך מזה?
רכש מיד ראשונה: אני נציג מורשה בהסכם למכירת מדיה מיד ראשונה של מרבית חברות המדיה בישראל. הרכש ממשרדי מאורגן יותר, אישי יותר, ברוב המקרים זול יותר, והוא כולל בתוכו בקרת מדיה כחלק בלתי נפרד מהעסקה הכוללת.
יעילות: תכנון מדיה הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שלי. תכנון נכון מבטיח שימוש מושכל רק באמצעי המדיה הנכונים למותג ולעסק ולקהלי היעד שלו.
חיסכון בזמן ובאנרגיה: הנגישות וההיכרות של המשרד שלי עם כל אמצעי המדיה בישראל מאפשרת לנו לתת לך תמונה מהירה ומלאה בזמן קצר יחסית ובהתאמה לקונספט הפרסומי שלך.
מה תרוויח אם אתכנן מדיה עבורך
1. קביעת תקציב ומטרות – מה את/ה רוצה להשיג?
2. ניתוח ומיפוי שוק (פילוח) – מיהו הקהל שלך ואיפה הוא נמצא?
3. מיפוי אפשרויות פרסום – אילו אפיקים נכונים עבורך לפרסום?
4. בחינת אפשרויות – יצירת קשר עם מנהלי המדיה הרלוונטיים.
5. בירור עומק – קבלת סטטיסטיקות ובחינת היעילות של כל מדיה.
6. רכש מיד ראשונה – חיסכון משמעותי בעלויות רכש מדיה.
7. יצירת קמפיין – מסר, מטרה, גרפיקה ו/או עבודה ישירה עם משרד הפרסום שלך.
8. העברת חומרים רלוונטיים לפרסום, ניהול ותזמון המידע מול אפיקי המדיה.
9. ניהול, בקרה ובקרת תקינות המדיה - האם השלט שנקבע, העמוד בצד הנכון וכו‘ .
10. קבלת החלטות באופן דינמי ושינוי הפרסום בהתאם.
דבר/י אתי, אני לרשותך באופן אישי
אורן נחמני: פרסומאי, יועץ תוכן ומומחה לתכנון, מיפוי ורכש מדיה
052-6876998