top of page

פסק זמן - טיפ בדקה

אורן נחמני

מה הכי מעצבן את הלקוחות שלכם?

כשאתם נוקבים במחיר והלקוח שואל, "למה אתם כל-כך יקרים"?

יש דבר אחד שאסור לכם לומר. 

אסור לכם לומר 

"כי אנחנו הכי טובים"

אחד הדברים שהכי קשה לי להתמודד עמם הוא אנשים המנהלים פרשית אהבים עם עצמם ועם המוצר שלהם. 

 

יותר קשה לי כשאותם אנשים לא באמת מבינים שהמוצר שלהם לא משהו. לא בהשוואה למוצרי המתחרים, לא משהו בטעם, בתפקוד, פשוט לא משהו. 

אז למה כששואלים אותם למה הם כה יקרים בהשוואה לאחרים, הם עונים "כי אנחנו הכי טובים". לא רק שזו לא תשובה לא נכונה. התשובה מקוממת. 

כשלקוח אומר לכם שאתם יקרים הוא בעצם ממליץ לכם להשתפר. הוא מתריע שמשהו במוצר שלכם מתפקד פחות טוב ממוצרים מקבילים ושיחסי עלות - תועלת שאתם מציעים פשוט לא משתלמים. 

bottom of page