חולמים להתפרנס מ...
דיבורים?
לקחתי 35 שנות ניסיון בייעוץ תקשורת והכוונת מעל 4,600 לקוחות עסקיים, יזמים ופוליטיקאים, אלפי שעות הדרכה, מאות מפגשי אימון וסרטוני השפעה אורגניים עם עשרות ומאות אלפי צפיות.
ואת כל אלה איגדתי אותם לחוויית צמיחה
גדולה מהחיים
מה הקשר בין הצעת נישואין, זוגיות, מנהיגות, אמנות המכירה, ראיון בתקשורת, פודקאסט הצלחה של סרטון בטיקטוק ויכולת ליצור קשרים חדשים?
לכל אחד מהנושאים נדרשים אינטליגנציה רגשית וכישורי תקשורת
האם אתם עושים את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוח קונה?
איך מרגישים לכם הוויכוחים בבית?
מה שפת הגוף שלכם / שלו / שלה משדרת?
איך להפיק בבית סרטון וידאו שיהפוך לוויראלי?
מתי לדבר אל השכל ומתי לפרוט על הרגש?
מדוע אנחנו קונים את מה שאנחנו רוצים ולא צריכים?
מהם כפתורי הקניה בתוך המוח
נעים להכיר, ד"ר אורן נחמני
(Phd שיווק, תקשורת ומנהל ארגוני)
חוקר, יועץ ומלווה ארגונים בתחומי האסטרטגיה העסקית והשיווקית משנת 1989 ומשמש כמרצה אורח בקמפוסים למנהלים בתחומים: ניהול, תקשורת, חדשנות ושיווק. במהלך השנים פיתחתי שיטות ייחודיות מסוגן לאפיון מהיר, תכליתי וממוקד של נקודות תורפה בעסקים, על מנת לספק במהירות פתרונות תכליתיים לצמיחה מחודשת.
לקוחותיי נהנים מכלים להתייעלות בשיווק, קיצור זמני מכירה, שימור לקוחות, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח צוותי שירות, פיתוח מחלקות שיווק ומכירות, אימוני מכירות, שיווק חוויתי בווידאו, ייעוץ תקשורת, הכשרת מרצים ונואמים, קידום בפלטפורמות גוגל ועוד. בין לקוחותיי ניתן למצוא פוליטיקאים המכהנים כיום כראשי ישובים, יבואני רכב, סוכנויות מותגי רכב, סוכנויות ביטוח, משרדי עורכי דין, מותגי הלבשה, מרכזי ריפוי, מטפלים, חברות קבלניות, היי-טק, לאו-טק ותעשיה. בסדנאות למנהלים אני משלב סיפורי אירועים אמתיים ומעוררי מחשבה לניתוח ולמידה אפקטיביים, פרי עבודה אישית בת 35 שנים עם מגוון רחב של לקוחות. אהבתי הגדולה היא לשפה העברית המדוברת וליצירת סיפורים שעושים חשק לקנות..
7 מפגשי זום + מפגש בונוס פרונטלי לתרגול תקשורת חזותית ודרמה.
החל מיום ראשון 10.3.24 בין השעות 16:00-19:00 ומדי יום ראשון באופן רציף.
למפגש הבונוס יפורסם מועד במהלך הקורס
כל המפגשים מוקלטים לצפיה חוזרת ללא הגבלת זמן
למי הקורס מתאים?
למנהלי עסק / בכל גודל הרוצים לשפר את כישורי התקשורת ויחסי הציבור.
לאנשי שיווק ומכירות הרוצים לשפר את יחסי סגירת העסקאות שלהם.
ליצרני תוכן TikTok ו- Reels שרוצים להפוך למשפיענים.
לפוליטיקאים המבקשים לארגן את המסרים בתקשורת לקראת ריאיון או מול קהל.
לאנשים המבקשים לעסוק בהסברה.
שבעה מפגשים בראש אחר
מפגש ראשון: על צבעים, אנשים וסגנונות תקשורת
אנחנו אנשים שונים. בבית, בעבודה ובחיים.
איך מייצרים שיח מועיל עם אדם שונה מהותית מכם, באופיו, בסגנונו, בגישתו לחיים ובהתנהגותו, איך משפרים תקשורת עם אנשים שונים וכיצד לזהות מי הטיפוס שעומד לפניי ולשוחח אתו בסגנון הנכון.
ספוילר: שיעור מהחשובים בחייכם ו... זה גם הולך להיות מצחיק.
מפגש שני: מוח טורבו
במשא ומתן, במכירות, בסרטון טיקטוק, הבעת דעה, בריאיון עבודה, בשיח חברתי ובדיבור מול קהל. איך מארגנים את התוכן כך שיהיה רלוונטי, איך להיזהר ממלכודת הנאום, מתי לזהות שאלות מהותיות ושאלות התנהגותיות ולדעת איך ומתי לספר סיפור.
ספוילר: מתבלבלים בהתחלה. אבל בסוף התוכן שווה עשרות ומאות אלפי צופים.
מפגש שלישי: כפתורי קניה
את ההתנהגות שלנו ניתן לחלק לשלושה חלקים: חשיבה הגיונית, תהליכים רגשיים וקבלת החלטות. אילו שישה גירויים יש להפעיל כדי להניע החלטה לקניה, מהם ארבעת השלבים למכירה יעילה, איך נראה ומרגיש דו שיח של פיענוח ומה ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוח קונה.
.ספוילר: אנחנו ניקח דוגמאות מהעסק שלהם ונתרגל עד שיצא עשן לבן
מפגש רביעי: שישליק - מתכון לגיוס משקיעים והרצאה מעולה
כשאתם מכינים הרצאה או מצגת לגיוס השקעות זכרו את מתכון השישליק. זה מתחיל בפיתוי שמעורר את החושים והדמיון, ממשיך בנגיעה בנקודה המרכזית. הגשת ה"בשר" ועליו לצקת רוטב להשבחת הטעם.
ספוילר: תמיד תרצו שהעסקה שלכם תהיה עסקה עם "בשר".
מפגש חמישי: שיווק אונליין - התחלה מהסוף
גם בתקופות משבר. השיווק אונליין מנצח תמיד. למה? סטטיסטית הוא פונה לקהל רחב, כי אנשים קונים ולא כולם חשים משבר. זה טבע האדם. אולם כדי שמכירות יצליחו יש תחילה לבנות את המוצר ולהגדיר היטב את הערכים שלו. רק לאחר מכן לנהל את מסע הלקוח.
ספוילר: ננתח קמפיינים מוצלחים יותר וקמפיינים מוצלחים פחות.
מפגש שישי: ניהול מערכות יחסים - ניהול חוויית לקוח
אנשים משתעממים בקלות. לכן חשוב שבחוויית הקנייה שלהם מכם הם ישתכנעו ב - 90 השניות הראשונות (בדיוק הזמן הנדרש להעברת מסר בסרטון Reels או TikTok) איך לארגן תוכן סרטוני פרומו וכיצד להגדיר להם יעדים מדויקים
ספוילר: תקבלו אירועים לתרגול ובניית תוכן לסרטון פרומו שתפיקו בעצמכם.
מפגש שביעי: אסטרטגיית תקשורת ומנהיגות
מנהיגות אינה מתנה. מנהיגות יש לקחת. וכדי להנהיג קהל, לקוחות, אנשים או מחוזות יש לפתח יכולת לגבש חזון ולבטא אותו. יש לשכלל את תודעת השרות, לקרוא, להשכיל, ללכת נגד הזרם ולא תמיד למצוא חן בעיני כולם. זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי שקבוצות גדולות של אנשים ילכו אחריכם. ה
ספוילר: יש לכם כבר כישורי מנהיגות. השאלה אם אתם לא יודעים שאתם יודעים זאת
מפגש בונוס פרונטלי: סדנת דרמה, הבעה ורטוריקה.
ספוילר: כדי לקבל את הבונוס שווה לכם להזיז את הישבן ישירות למכונית או לרכבת ולבוא לאחד מיישובי הנגב המערבי. יערית כנה, בימאית תיאטרון ומומחית לשפת גוף מהמוכשרות ביקום תוציא מכם את המיטב ותתרגל אתכם בעקרונות ההבעה, התנועה, שפת הגוף, שימוש נכון בקול, משחק ורטוריקה.
עוד ספוילר: נעשה גם נטוורקינג ומינגלינג שווים במיוחד.
אז בואו עם כרטיסי ביקור.
דוגמה מצולמת למפגש
פיתוח מיומנויות
7 מפגשי זום + מפגש בונוס פרונטלי לתרגול תקשורת חזותית ודרמה.
החל מיום ראשון 10.3.24 בין השעות 16:00-19:00 ומדי יום ראשון באופן רציף.
למפגש הבונוס יפורסם מועד במהלך הקורס
כל המפגשים מוקלטים לצפיה חוזרת ללא הגבלת זמן
למי הקורס מתאים?
למנהלי עסק / בכל גודל הרוצים לשפר את כישורי התקשורת ויחסי הציבור.
לאנשי שיווק ומכירות הרוצים לשפר את יחסי סגירת העסקאות שלהם.
ליצרני תוכן TikTok ו- Reels שרוצים להפוך למשפיענים.
לפוליטיקאים המבקשים לארגן את המסרים בתקשורת לקראת ריאיון או מול קהל.
לאנשים המבקשים לעסוק בהסברה.
שאלות נפוצות
האם נדרש לי רקע בתקשורת?
אם הכוונה לרקע מקצועי אז לא. לכל אחד מאיתנו יש כישורי תקשורת ברמות שונות והקורס מיועד לכל מי שיש לו רצון לשפר את מיומנות התקשורת שלו.
האם זה קורס מוקלט או בשידור חי?
הקורס מועבר בשידור חי עם אינטראקציה מלאה בינכם לביני. בנוסף אני מקליט כל מפגש כדי שתוכלו לצפות בו וללמוד ממנו ללא הגבלה.
אם במהלך הקורס אני ארצה לפרוש ולקבל החזר כספי?
ניתן לקבל החזר כספי בהתאם לכמות השיעורים שלא צרכת ובניכוי 25% נוספים לכיסוי הוצאות ביטול.
האם הקורס תיאורטי או מעשי?
הקורס מעשי מאוד. כולל תרגולים על עסקים של חלק מהתלמידים ודפי עבודה שכל משתתף ומשתתפת יוכלו להשתמש בהם לצורך צמיחה בעסק שלהם.
האם יש תמיכה?
כן, קבוצה פרטית בפייסבוק שבה תוכלו לשתף תכנים עוד לפני פרסומם, להיוועץ לפני פגישה עם לקוח ולהתעדכן.
אם יש לכם שאלות נוספות אל תהססו להתקשר