top of page
האם סרטוני הרשת שלך
באמת חושבים לקוח?
השאלון שיעניק לך תשובות ותובנות על סגנון התקשורת
השיווקית שלך כולל הסברים כתובים ומצולמים
ממתין לך כאן ועכשיו להורדה חינם ולשימוש מידי.
איך בנויים סרטוני השיווק שלכם?
האם אתם עושים את ההבדל בין מה שאתם מוכרים למה שהלקוח קונה?
האם המסר שלכם מאורגן נכון אולם
לא מוגש נכון?
מהי רמת האנרגיה המושקעת בהגשה
וכמה אנרגיה מושקעת בכל נושא?
האם אתם משתמשים בתקשורת שכלתנית או תקשורת הפונה אל הרגש?
האם המותג האישי שלכם מבוסס על יצירת תוכן אמין, חדשני, ייחודי ובעל ערך אשר מניע יותר לקוחות לומר לכם "כן"?
נעים מאוד
נעים להכיר, ד"ר אורן נחמני
(Phd שיווק, תקשורת ומנהל ארגוני)
חוקר, יועץ ומלווה ארגונים בתחומי האסטרטגיה העסקית והשיווקית משנת 1989 ומשמש כמרצה אורח בקמפוסים למנהלים בתחומים: ניהול, תקשורת, חדשנות ושיווק. במהלך השנים פיתחתי שיטות ייחודיות מסוגן לאפיון מהיר, תכליתי וממוקד של נקודות תורפה בעסקים, על מנת לספק במהירות פתרונות תכליתיים לצמיחה מחודשת.
לקוחותיי נהנים מכלים להתייעלות בשיווק, קיצור זמני מכירה, שימור לקוחות, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח צוותי שירות, פיתוח מחלקות שיווק ומכירות, אימוני מכירות, שיווק חוויתי בווידאו, ייעוץ תקשורת, הכשרת מרצים ונואמים, קידום בפלטפורמות גוגל ועוד. בין לקוחותיי ניתן למצוא פוליטיקאים המכהנים כיום כראשי ישובים, יבואני רכב, סוכנויות מותגי רכב, סוכנויות ביטוח, משרדי עורכי דין, מותגי הלבשה, מרכזי ריפוי, מטפלים, חברות קבלניות, היי-טק, לאו-טק ותעשיה. בסדנאות למנהלים אני משלב סיפורי אירועים אמתיים ומעוררי מחשבה לניתוח ולמידה אפקטיביים, פרי עבודה אישית בת 35 שנים עם מגוון רחב של לקוחות. אהבתי הגדולה היא לשפה העברית המדוברת וליצירת סיפורים שעושים חשק לקנות..
bottom of page