ייעוץ ומיתוג פוליטי
ברצונך לשנות, ברצונך להשפיע, יש ציבור שברצונך לשרת ומנהיגותך היא
מנהיגות חברתית נאורה ומשרתת.
אתה מאמין שיש בידיך לשנות?
את רוצה להעצים ולהשמיע את הקול הנשי?
אתה חושב שחינוך זה עניין של סדר עדיפויות?
את בטוחה שכל מה שזקוק לסביבה שלך זאת מנהיגה-אישה?
אומר זאת במשנה זהירות. אם דבק בך החיידק הפוליטי אזי מוטב שתהיה עשייה ציבורית משכנעת מאחריך.
הציבור לא קונה דיבורים. הציבור מתחבר לאנשים עם חזון.
-
האם יש לך את זה? - עוד לפני שנגענו בעשייה הציבורית שלך, האם שפתך ברורה? האם יש לך את הכריזמה לסחוף קהל, להתמודד תקשורתית עם שאלות מציקות, להתמודד עם ניהול מורכב של אנשים ולהביא תוצאות.
-
האם תוכל להראות יצירה ועשייה ציבורית? – לא דיי במתקפה חזיתית של פוליטיקאי מכהן. לא רק שזה לא ממתג את שמך זה דיי ממאיס אותך בעיני הציבור. יש לך מה להראות ועל מה להסתמך?
-
האם הנך נואם סוחף? – איך אתה בדיבור מול קהל. איך האינטונציה שלך? האם אתה מדבר לעניין? האם אתה מקפיד להשקיע אנרגיה באמירה, לשוחח עם הקהל ולא לנאום לו. האם אתה יודע לרגש, לספר את סיפורך האישי, לייצר הזדהות מקיר לקיר?
-
האם יש לך מצע? – מה האג'נדה הפוליטית שלך? כיצד אתה הולך לתרום לסביבה שבה אתה חיי. מה הופך אותך למישהו ששווה לדבר עליו?
-
אתה מסוגל לדבר מול מצלמה? – הציבור נותן פידבק. המצלמה לא. אסטרטגיות השיווק החדשות מחייבות קמפיין וידאו לרשימות תפוצה שהסכימו לקבל ממך מסרים. יש לך רשימות כאלה?
-
מה לגבי הרחבת מעגלי השפעה? – כיצד באסטרטגית שיווק מרושת תגדיל את רשת הפעילים שלך? מה הדבר אשר יניע אותם לעבוד ללא לאות עבורך? כיצד יתנהל מטה הפעילות? מי ינהל אותו?
-
האם בחרת שם למפלגה שלך? – שם עם הבטחה פרסומית וססמה המחברת אנשים לערכים שאתה מציג.
-
גיוס חוקי של מקורות מימון – הכלל אומר: אם יש לך כסף – סביבתך תיהנה מהשירות שלך. אם אין לך – מקור המימון שלך ייהנה מהשירות שלך. רק שבסוף יש משטרה... .כיצד מגייסים תקציב בחירות?, איך מחלקים נכון משאבים?.
-
פעילות שותפת – שיתופי פעולה אסטרטגיית / שותפויות אסטרטגיות / טיפול במשברים / התמודדות עם שמועות והכפשות. עבודה מול התקשורת.
-
יום הבחירות – עבודת מטה ופעילים / הבאת בוחרים אל הקלפי / ניהול מבצעי של חמ"ל פעולה.
-
היום שאחרי הבחירות – פעילויות שיש לבצע אחרי ניצחון או הפסד. סדר פעילויות ראשון.
סרטון הדרכה ישן אבל רלוונטי
חמשת העקרונות לדיבור מוצלח מול קהל
המשרד שלנו משלב בתוכו ארסנל ניצחון לבחירתך, הכולל;
-
תכנון אסטרטגי של מסרים לבוחר – לפי נושאים.
-
תכנון קמפיין וכתיבת נאומים.
-
צוות טיפול במשברים תקשורתיים.
-
אימוני רטוריקה בהעברת מסר תואם הן מצולם והן באופן ישיר 1/1.
-
מיתוג אישי להפיכתך למנהיג בעל שם המבטיח תועלת עתידית.
-
אסטרטגית תוכן היררכי עוקב ומפתיע כל פעם מחדש לווידיאו שיווקי. אסטרטגית תוכן זו לא תאפשר לבעלי עיתונים מקומיים לעדכן את מתחרך על מנת שיגיבו בהתאמה.
-
קריינות מקצועית בעברית רהוטה לכל סרטון.
-
אולפן צילום ועריכת ווידיאו זמין בכל עת.
-
פתיחת ערוצי You tube .
-
ניהול הפקה של כנסים כולל מיתוג וסרטוני ווידאו שרצים כחומרי רקע.
-
אסטרטגיהחכמה לניהול קהלים בFacebook .
-
ניהול פרסונאלי לפי שם של כל אחד מהאנשים הרשומים במאגר מסרונים.
-
תקשורת שיווקית משולבת (סנכרון בין המדיה הדיגיטלית למדיה המודפסת).
-
ניהול אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה.
-
ניהול עמודי תרומות וגיוס אוהדים.
-
ניהול צוותים בשיווק רשתי – עבודת שטח של היום האחרון.
-
ניהול יום הבחירות – קמפיין והפעלת צוותים. כל קול קובע.
שילובים אלו ואחרים מבטיחים כי גם אם המתחרה ישלוט במדיה המודפסת (עיתונים, שילוט חוצות, מסכים דיגיטליים וכו') הוא לעולם לא יוכל להשתוות לאיכויות התוכן שלך וליכולתך להגיע ולשוחח עם כל אדם בקלות באמצעות הטלפון הנייד. כל ניסיונותיו יחווירו.